Guanyadors del Concurs de Còmic
Envíanos tus noticias!
Inicio
Foro
Mensajero
Último Mensaje - Escrito por:
Harlock
- Viernes, 04 Abril 2008 16:13
Sanmi, modera el teu llenguatge aqui noi!! Que això és la portada!!
Menú principal
Inicio
Foro
Mensajero
Noticias
Citas
Menú Personal
Bienvenido Invitado
User:
Pass:
logearte automáticamente:
Registrar!
Usuarios Online
3
Usuarios en línea:
3
invitados
0
Anónimo
0
Visible:
Último Clik
Chat
No estás autorizado para ver los usuarios en el Chat.
Encuesta
Ahora no hay encuestas activas.
CMI No Forum
08 de Abril de 2008, 07:08:43
Bienvenido(a),
Visitante
. Por favor,
ingresa
o
regístrate
.
¿Perdiste tu
email de activación?
1 Hora
1 Día
1 Semana
1 Mes
Siempre
Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión
Noticias
:
Inicio
Ayuda
Buscar
Calendario
Ingresar
Registrarse
CMI No Forum
>
Generales
>
Offtopic
>
fisiologia/anatomia
Páginas: [
1
]
2
« anterior
próximo »
Imprimir
Autor
Tema: fisiologia/anatomia (Leído 462 veces)
gaketoshi
CMI Staff
CMI Staff
Usuario Completo
OBJECTION!!!
fisiologia/anatomia
«
:
29 de Febrero de 2008, 10:30:04 »
tal i com vaig dir creo akest post per tots akells metges, nutricionistes fisioteraperutes, infermers i fans de house (fikeu hi un arroba al final de cada paraula pq tant nois o noies poden escriure pro en fa pal escriure les 2 variants en masculi i femeni,[encara que amb el rollo per explicar-ho hi he gastat mes energia, peró en fi] no vull q em tractin de sexista). aki es un lloc per explaiar-se parlant de l emocionant mon del cos humà. un espai dedicat a practicar rituals onanistes parlant de patologies i curiositats mèdiques.
podeu pensar, i que te a veure la fisiologia amb el manga? doncs q és una punyetera frikada. es el mateix de que te a veure el tocino amb la velocitat?¬¬ vale, si. porco rosso.
per començar a iniciar el tema de conversa començare parlant de una de les estupideses que comet la humanitat per un intent fallit de demostrar una superioritat biologica que en realitat no fa res mes que demostrar-ne una inferioritat tant de eficiencia gastrica com una absencia de sentit d autoconservació. em refereixo a aquest ritual occidental frequentment protagonitzat per mascles humans que no han finalitzat una sinostosi en el seu crani. en el qual intenten demostrar una inmunitat al acid acetic hidrogenat. el que evidentment no saben esperem que per ignorancia i no per deficit de voluntat que akesta "immunitat" que creuen q es deu a una produccio elevada de derivats del pentacicloperhidrofenantré, es deu a una lessió en la submuscosa gastrica que ha acabat produint una perdua de la seva capacitat de adsorcio i demostra una predisposicio a una neoplasia gastroenterica. i ja no parlem de les lesions hepatiques que aixo produiex en les reaccions de deshidrogenació. independentment de la influencia social de akesta practica creieu o sabeu si existeix alguna possibilitat de regenerar, pal·liar o evitar el desgast de la submucosa gastrica o lessions hepatiques?
"When you eliminate the impossible...
whatever remains, no matter how improbable...
must be the truth."
Bakary
CMI Staff
Usuario Completo
Re: fisiologia/anatomia
«
Respuesta #1 :
29 de Febrero de 2008, 03:16:28 »
Nu he entes res.... suposu q aqest apartat encara n esta fet x mi xD
enkara q sigui del batx científic...
He d'apendre, apendre, apendre....
Pos m'en vaig a estudiar q vec q em fa falta
Salut^^
P.D. Ah! Si, crec q si q hi han posiblitats de regenerar , pal·liar o evitat el desgast de la submocosa gastrica o lesisions hepatiqes.....
q maku es enrriuresen de la propia ignorancia
gaketoshi
CMI Staff
CMI Staff
Usuario Completo
OBJECTION!!!
«
Respuesta #2 :
29 de Febrero de 2008, 03:20:08 »
es q bakary tu no ets tan pro com el keitaro. XD. per cert. bonica la referencia de kintaro oe.
must be the truth."
keitaro
Moderador Global
Usuario Completo
«
Respuesta #3 :
03 de Marzo de 2008, 10:05:51 »
Gake, la neoplasia gastroenterica jo la tractaria en operacio, tot-hi ser un cancer te solucio, sobre les lesions hepatiques es mes problematic, si ke podem rekorrer a eliminar el tros afectat per la malaltia X ( X = a malaltia qualsevol que afecti el fetge com per exemple la hepatitis ), pero no sempre resulta, ja que potser es un fallo de sitema hepatic general i per el kual es te de rekorrer a un transplantament, kosa que es una solucio una mika mes arriesgada pk no sempre es tolera el fetge trasplantat
Sobre la submucosa gastrica, es komplikat, qualsevol intervencio o qualsevol cosa que fem per rekuperar les celules de absorcio, criptes de lieberkühn, o enteroendocrines,.... potser un problema, ja que per exemple si no tenim el enzim adequat ke deixa anar una de akestes celules com podria ser la amilasa gastrica o el pepsinogent ( precursor de la pepsina ) donks podem krear intolerancia a cert aliments, ja que no els podrem digerir, kom per exemple si no tenim lactasa no podem hidrolitzar la lactosa i trenkarla amb una cadena mes petita.
sobre el tema de la inferioritat gastrica es evident, el nostre kos apart de ser molt susceptible als canvis, en els aliments no es fa una absorcio del 100 % de tot el ke menjem, per exemple en ferro el ke prove de la carn n'absorvim un 25% pk es organik i el ke ve dels llegums i capsules 5%, per tant el nostre sistema digestiu no respon al 100%, i fa ke perdem molts macronutrients, vit i minerals.
jo em pregunto, ke i ha de haver una solucio per abolir les intoleracies, alguna manera de que el nostre cos pugui tornar a generar aquests enzims que aviem deixat de fabrikar?
que en penseu?
P.D: espero haver satisfet les teves expektatives, i aixo ke estik una mika espes....
gaketoshi
CMI Staff
CMI Staff
Usuario Completo
OBJECTION!!!
«
Respuesta #4 :
04 de Marzo de 2008, 10:10:30 »
estava pensant que potser si la lessió es produis per apoptosis en comptes de necrosis. i subtituissim les cells lessionades tant les adaptades com les invalidades per cells del teixit mieloide aplicant un estimul concret es podria reparar. fa poc van aconseguir fer una estimulacio qe modificava cell epitelial per cardiaca. evidentment aixo son tractament experimentals que es l ambit que actualment s esta investigant. evidentment una reparacio de teixits a aquest nivell crea unes expectatives sanitaries molt mes amplies que prodria significar la culminacio de la investigació medica. no he sentit mai parlar de un transplantament de teixit de la submucosa ni de cap teixit intern. tampoc de tractament bionic. pel que tinc entes sobre bioquimica cel·lulars secretores no es poden regenerar. poden compensar-se pero no regenerar.
amb l excepcio del monstre buu del nostre cos. el fetge. aquell per molt q el tallis torna a creixer. i aqui la meva pregunta. en el cas que un fetge amb lesions alcoholiques a una lobul si l arrenquem literalment no es regenaria completament o hi ha una memoria de cada cell del fetge q defineix com ha de regenerarse?
must be the truth."
keitaro
Moderador Global
Usuario Completo
«
Respuesta #5 :
04 de Marzo de 2008, 08:59:46 »
aviam jo krek ke la memoria esta en tot els teixits, jo o traktaria kom la pell, si es trenca o et fas un tall s'et regenera tal kom era el dit, jo krek ke en el fetge deu ser igual.
dema examen de fisiologia del sistema digestiu.....
perdo per no explaiarme mes pero tink ke estudiar, tu m'entens gake....
gaketoshi
CMI Staff
CMI Staff
Usuario Completo
OBJECTION!!!
«
Respuesta #6 :
05 de Marzo de 2008, 10:39:14 »
la pell no es regenera. tapa els forats amb colagen. pero no omple l espai amb les cells. per aquest motiu les cicatrius son diferents de la pell normal. la capacitat de regeneracio es un proces molt limitat
must be the truth."
keitaro
Moderador Global
Usuario Completo
«
Respuesta #7 :
05 de Marzo de 2008, 10:53:14 »
no et diskutire ke es tapa em kolagen pero aixo no deixa de ser una regeneracio, en el kas del fetge jo diria ke kom tu as dit es kom el monstre buu, pero no se si kda algun tipus de cicatriu o alguna kosa.
em de tindre en kompte ke el fetge no deixa de ser un magatzem ( apart de fer moltes altres funcions ...)
gaketoshi
CMI Staff
CMI Staff
Usuario Completo
OBJECTION!!!
«
Respuesta #8 :
05 de Marzo de 2008, 11:01:15 »
el fetge no deixa de ser un organ molt pro . q te la capacitat de regeneracio i que jo sapiga les uniques cicatrius pot tenir son les produides per l alcohol. encara q no se si la cicatriu te MEC. o es una laceracio q no regenera, ho haure de buscar. avui li preguntare al doctor cabrol.
must be the truth."
keitaro
Moderador Global
Usuario Completo
«
Respuesta #9 :
05 de Marzo de 2008, 10:45:12 »
enga el missatge 69 el poso aki pk krek ke es al tema ke mes li eskau, ja ke si ens posem a pensar en tots els muskuls ke intervenen per fer un 69 podriem fer una llista força llarga
no gake, no penso komençar la llista
P.D: tu tp vull ke la komençis ke et konek
gaketoshi
CMI Staff
CMI Staff
Usuario Completo
OBJECTION!!!
«
Respuesta #10 :
05 de Marzo de 2008, 10:53:53 »
jou TT_TT. jo la vull fer. seria molt bo fero com a treball per la tesi doctoral. el esternohioideu contaria?
must be the truth."
keitaro
Moderador Global
Usuario Completo
«
Respuesta #11 :
06 de Marzo de 2008, 10:17:35 »
pensa ke akesta tesis pot okupar moltes pagines, no es plan de aki al foro muntar una tesis per saber kins muskuls intervenen al fer un 69, a mes ke els muskuls es el teu terreny, no mi mok tant be, el meu terreny es el sistema digestiui en un 69 i interve pero de una manera diferent, passo de explikaro aki, kuant et vegui to expliko
gaketoshi
CMI Staff
CMI Staff
Usuario Completo
OBJECTION!!!
«
Respuesta #12 :
07 de Marzo de 2008, 09:59:12 »
hi haura adsorcio activa de sodi?
must be the truth."
keitaro
Moderador Global
Usuario Completo
«
Respuesta #13 :
08 de Marzo de 2008, 03:03:19 »
mmmmm, soposo ke si, no?
keitaro
Moderador Global
Usuario Completo
«
Respuesta #14 :
10 de Marzo de 2008, 01:50:30 »
colta gake
un pacient de 68 anys, s'empassa una espina de peix i se li clava al esofag
per extreurela jo li faria una endoscopia ja ke es una operacio no invassiva, pero korres el risc de que al extreure la espina i hagui komplikacions, com per exemple hemorragies,
jo = tiraria per la endoskopia, ke en penses tu?
Páginas: [
1
]
2
Imprimir
« anterior
próximo »
Ir a:
Por favor selecciona un destino:
-----------------------------
Normas de los foros
=> Normas del foro del CMI
Interés otaku
=> Eventos
Mundo Otaku
=> Manga y Anime
=> J-Music...'y demás...'
=> Videojuegos
=> Fan-Art / Fan-Fic
Generales
=> Presentaciones
=> Offtopic
=> FeedBack
=> Pruebas
Loading...
Lenguaje
Solo Miembros pueden cambiar el idioma
Concurso de Cómic
¿Has Ganado
el Concurso?
Menú del foro
Nuevos Posts
Nuevos mensajes
Usuarios
Ayuda Foro
Imagen aleatoria
No estás autorizado para ver las imágenes en la galería.
Calendario
Enero
Febrero
Marzo
Abril
Mayo
Junio
Julio
Agosto
Sept
Octubre
Nov