| Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
| Autor |
Mensaje |
Calamanga Novato

|
Publicado: Vie 11 Jul, 2003 1:41 pm Asunto: Que le falta a la web? |
|
|
Vamos a ver quien se anima a proponer cosas que le faltan a la web y que molaría que estuvieran. Como por ejemplo, lo del quiz o muchas otras cosas más que hay.....
Yo me comprometo a intentar ponerlas, aunque luego falta que entre todos hagamos que funcionen... Como enviar artículos o cualquier otra cosa... venga, a colaborar !!!!  |
|
|
 |
Keya Novato

Registrado: May 15, 2003 Mensajes: 8 Ubicación: Sta. Margarida de Montbui
|
Publicado: Mar 15 Jul, 2003 7:09 pm Asunto: |
|
|
No hace falta que te comprometas con nada en cncreto, simplemente que si encuentras algo por ahí que pueda ser interesante, lo envias y listos.  |
|
|
 |
Calamanga Novato

|
Publicado: Jue 17 Jul, 2003 10:41 am Asunto: Novetats |
|
|
Com veieu, ja he començat a posar noves coses a la web, com la galeria d'imatges que estreno amb unes apassionants fotos de la Núria al Saló... Podeu pujar vosaltres mateixos les fotos o enviar-me-les per mail. Si teniu imatges interessants o fotos d'altres activitats, valdria la pena pujar-les...
Mica en mica aniran caient coses, com el Quizz que reclamava el Gerard -de fet, ja està pujat, només falta posar-hi preguntes...-. Però si teniu més idees, millor...
A veure si s'anima el tema d'enviar continguts -articles, opinions, fotos,...-. Va, a per feina !!!  |
|
|
 |
_keitaro_ Novato

|
Publicado: Jue 17 Jul, 2003 8:48 pm Asunto: |
|
|
ki ets calamanga??? ke ets el joan??? _________________ Si lluites pots perdre sino estas perdut |
|
|
 |
Calamanga Novato

|
Publicado: Vie 18 Jul, 2003 8:56 am Asunto: |
|
|
Sí...  |
|
|
 |
_keitaro_ Novato

|
Publicado: Vie 18 Jul, 2003 9:26 am Asunto: |
|
|
pos una kosa... on esta el quiz???? _________________ Si lluites pots perdre sino estas perdut |
|
|
 |
Calamanga Novato

|
Publicado: Lun 21 Jul, 2003 9:03 am Asunto: Properament... |
|
|
Doncs ja està instal·lat, però encara no el tinc posat com a públic perquè el vegeu tots fins que tingui una estona per provar que funcioni bé i pugui posar-hi algunes preguntes per tal de què tingui alguna cosa...
Un xic de paciència, suposo que aquesta setmana el tindré en marxa... Ves preparant preguntes mentrestant...  |
|
|
 |
_keitaro_ Novato

|
Publicado: Lun 21 Jul, 2003 11:32 am Asunto: |
|
|
el sistema de joc es el seguent:
-es proposa un tema.
-es fa una pregunta del tema proposat.
-ki l'encerti fa la pregunta del tema proposat.
-i tb ki l'encerti rep un punt _________________ Si lluites pots perdre sino estas perdut |
|
|
 |
Calamanga Novato

|
Publicado: Lun 21 Jul, 2003 3:19 pm Asunto: A veure... |
|
|
Bones... El que jo he trobat és més tipus concurs: es posen vàries preguntes sobre un tema i cada participant intenta contestar-les bé. Al acabar, et diu els usuaris més encertats en respondre... La veritat és que està bastant bé i també ens pot permetre organitzar concursos a la web. A veure què et sembla...
Això que dius tu ho hauré de buscar... A veure si ho trobo o si no, es pot muntar directament en el Forum... ja ho parlarem... |
|
|
 |
_keitaro_ Novato

|
Publicado: Lun 21 Jul, 2003 8:37 pm Asunto: |
|
|
Ok, pero tink una altre kuestio....
Al lloc per pujar les fotos ya un lloc ke posa, "seleccionar categoria" i nomes hi ha la del salo del komik, i si volem pujar alguna altre categoria ke fem?, kom per exemple les fotos ke vem fer a la kdd...
ke jo te enviat una per sabger ke en faries, si vols t'evio el resto ke tink i tb tink videos pero no se si tels podre passar per via korreu, millor ke em donis el teu msn i tels envio kuants ens veguem, okis??? _________________ Si lluites pots perdre sino estas perdut |
|
|
 |
Calamanga Novato

|
Publicado: Mar 22 Jul, 2003 10:04 am Asunto: Doncs cap problema... |
|
|
Doncs com veuràs, encara que no hi hagi cap categoria creada per enviar les fotos, ho pots fer igualment i després ja te la creo jo. El millor seria que m'enviis un mail explicant quin títol vols, la imatge que ha de portar com a logo de la categoria -com el cartell del Saló- i una descripció del què va.
A l'enviar-les, les pots posar en qualsevol altra categoria que hi hagi, que després ja les canviaré jo. Un altre comentari és que redueixis la mida de les fotos a 640x480 o a 800x600 perquè si no després triguen molt a baixar-se a la gent amb connexions lentes.
Doncs això, com veus ja hi ha la teva foto. Puja les altres a la categoria que t'he creat. I si hi ha res, m'ho dius...  |
|
|
 |
|