Último Mensaje - Escrito por: Harlock - Martes, 24 Junio 2008 13:23
eres un enfermo!! Friki!!

CMI No Forum
27 de Junio de 2008, 08:07:52 *
Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.
¿Perdiste tu email de activación?

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión
Noticias:

Inicio   Ayuda Buscar Calendario Ingresar Registrarse  
Páginas: 1 2 [3]   Ir Abajo
  Imprimir  
Autor Tema: Hola a tothom! ^^  (Leído 1592 veces)
gaketoshi
CMI Staff
CMI Staff
Usuario Completo

Desconectado Desconectado

OBJECTION!!!

Ver Perfil
« Respuesta #30 : 29 de Abril de 2008, 02:19:03 »

exactament, jo vai ser posterior, per tant als anteriors es kden tal i com estaven
i jo soc com cesar del planeta de los simios, em vai triar el nom.
 la tradicio la va crear oscar de la foc pq com q no sen enrecordava dels noms de la gent el hi deia esbirro de... i hi afegia el primer q li venia al cap.
jo tb prefereixo aitori abans q aska.

"When you eliminate the impossible...
        whatever remains, no matter how improbable...
                                         must be the truth."
Mür
CMI Staff
Novato <- Ha Haa~

Ver Perfil
« Respuesta #31 : 29 de Abril de 2008, 08:20:06 »

haii.. jo vaig veni bastan abans k el gake XDDD  a ell i al puchi mels vaig troba un dia al CMI XDDD kuan vaig trna al CMI despres duna llarga temporada sense poder venir XD

ja fa mol k vink.. T.T ara tink una krisi dedat... i em sento vella  (n us ofengueu els k sou + yayus k jo XDD)

well dejo d postejar ja i vaig a fer algu xl kurs d japo.. k porta bastan feina.

j aneeee frikiss!!

(x cert.. esten konvertin el tema d la pobre NFR en un tema privat de ki va venri abans i ki no i de tradicions d noms..XDDD)

gomen NFR... fica-hi kullerada tu tb!!
keitaro
Moderador Global
Usuario Completo

Ver Perfil
« Respuesta #32 : 01 de Mayo de 2008, 10:12:47 »

Pos la veritat es ke si, es ke estem parlant de tot i la pobre NFR, no diu res.....

La veritat es ke no em sento ofes, pk la veritat es ke em sento molt mes jove del ke sok, l'unika diferencia entre abans i ara es ke faig mes koses pero per lo demes em sento =

jo prefereixo hitori, aitaro sona molt forçat, i si voleu aitaro ke es kdi amb rantaro total.... ^^
NFR
Novato <- Ha Haa~
*

Ver Perfil WWW
« Respuesta #33 : 16 de Junio de 2008, 09:12:58 »

Avis, jo aniré a la sala el dia q hi vagi akesta mossa xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Gi&ntilde;ar Cheesy Lengua Avergonzado

ps... yo tb mapunto... xDDDDDDDDD

Wolas NFR ! si te gusta la j-music aqui tienes una experta del genero si quieres puedo introducirte en el mundillo de la japan music , mapasiona el visual kei y esas kosas , solo hace falta ver mis pintas sobretodo aktuales -o-, no me paso mucho por la sala ahora toy bastante okupada kon la uni ^^" pero si kieres agregame por si me kieres konocer y asi te da menos kosa ir a la sala...(mira mi perfil...para ver mi msn...)  , kreo k asi estaras mas komoda no? ;P venga nos vemos , ah! no te preokupes por la edad ,eso es lo de menos...
KuidaT! kisS !

Muchas gracias! ^^
Perdona que no te haya agregado antes en el msn, pero es que hasta ahora no me habia vuelto a pasar por el forum (cosas de los estudios ¬¬U) y no habia leido tu post... Gomen! ^^U
Espero encontrarte pronto en el msn, conocerte y aprender cosas de la j-music! ^^
Hasta pronto! ^^
NFR
Novato <- Ha Haa~
*

Ver Perfil WWW
« Respuesta #34 : 16 de Junio de 2008, 09:17:46 »

(x cert.. esten konvertin el tema d la pobre NFR en un tema privat de ki va venri abans i ki no i de tradicions d noms..XDDD)

gomen NFR... fica-hi kullerada tu tb!!

No passa res! ^^ Moltes gràcies a tots/totes! ^^
Si tot va bé, m'agradaria fer el curs de japonès, així que faré una mica de turisme igualadí aviam si trobo el CMI (rodolí XDDDDD) i m'inscric!
Moltes gràcies de nou per la vostra acollida! Espero conèixer-vos a tots aviat! *__*
_BakabaKa_
Administrador

Ver Perfil WWW
« Respuesta #35 : 16 de Junio de 2008, 10:35:52 »

Nas!

X'D... mmm... et solucionare una petita part del dur camí cap a CMI XD

Avui... que per sort ncara aguantava el PC... he fet 2 cutre planols... un idealitzat per cotxe... i l'altre per apeu i cotxe XD...

Dintre de l'area gris hiha l'espai civic i dintre del verd... doncs es dintre... a l'squerra un ascensor... pujar a la 2na planta... tot recte... porta a l'esquerra i alla on hi hagi més soroll... som allà XD

Mapa 1: Cotxe... recomenat aparcar abans de la zona gris... allà l'aparcament esta molt fotut XD

Mapa 2: Apeu i cotxe... més curt i més simple... pero més costos d'aparcar XD

Salu2!!!

NFR
Novato <- Ha Haa~
*

Ver Perfil WWW
« Respuesta #36 : 16 de Junio de 2008, 10:13:01 »

Moltes gràcies! ^^

Avui mateix he anat a apuntar-me per fer el curs de japonès, però resulta que fins demà no s'obren les inscripcions! ¬¬UUU

Hi tornaré a passar aquesta setmana! ^^

Moltes gràcies de nou! ^^
Páginas: 1 2 [3]   Ir Arriba
  Imprimir  

Ir a:  

MKPortal ©2003-2007 mkportal.it