|
Mür
|
 |
« : 05 de Mayo de 2008, 02:01:50 » |
|
be.. despres de moltes batalles amb la junta, he decidit de fer publiques algunes de les dades del curset de japo que fare el mes que ve (en principi XD)
intentare areglar les coses aquesta setmana i obrir les inscripcions daqui poc
en principi... quedara a 27 eur, des del dia 30 de juny potser (es que aquella setmana es dolenta perque es st joan i totes les revetlles i tot i n es plan d efer el curs...) fins que a mi em doni per acabar... en principi sera tot el juliol.. po si depres es pot allargar sallargara (i si he de pirar d vacances.. ho sento.. ja ho farem altres dies) i es faria a les tardes.. el que puc fer es feru a les hores de mes sol.. que no es pot ni estar pel carrer.. i axi si acabem a les 6 o axi.. depres encara tenim temps per anar a donar el volt a lora de mes fresqueta i com que estarem tots juns pot estar be
com que és una mica intensiu no havia pensat en gaires exercicis pero com que hi havia gent que en demanava més, vaig decidir que podriem fer (en horaris de CMI) altres classes (gratis) on fariem més exercicis pels que vulguessiu consolidar una base més solida. en això les dates serien quan vosaltres i jo puguessim (es igual quan)
pels que hagin de marxar de vacances el juliol... el que puc fer es que paguin igual les inscripcions i despres fer un grupet mini i acabar la teoria amb ells i ja esta.. axi que tinc uns horaris moooolt variables i no us podeu queixar XD
quan sigui definitiu tot això (perque encara esta per acabar de quadrar tot ben be) ho publicare aqui definitivament i tot.
de moment això es per a que estigueu informats que es farà daqui res.
ja neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
|
|
|
|
« Última modificación: 05 de Mayo de 2008, 02:05:51 por Mür »
|
|
|
|
|
|
Mür
|
 |
« Respuesta #1 : 29 de Mayo de 2008, 04:38:42 » |
|
mmaa mmaa... doncs ja esta tot confirmat a les noticies XDDD
avui he anat a buscar un llibre dexercicis (que es el que vam amb el meu llibre per fer-ne fotocopies, i així de pas ja les tinc jo també.. que alguns exercicis els fem i daltres no XD) i també he agafat els llibres de kanjis que he darreglar perque hi falten pagines... que axí també els tindre jo XD
per ara res més. les inscripcions ja haurien destar obertes.. perque el gake va dir que sobrien el 27.. aixi que confio en ell xddxd
apa dewss!! (日本語の クラスに あなたたちと 会いますよ。 nihongo no kurasu ni anatatachi to aimasu yo!!)
|
|
|
|
« Última modificación: 29 de Mayo de 2008, 04:41:22 por Mür »
|
|
|
|
|
|
ikemen22
|
 |
« Respuesta #2 : 30 de Mayo de 2008, 11:00:08 » |
|
D'això....
Que m'hi puc apuntar.... Sandra??
|
|
|
|
|
|
FIFA & Wii suxxxxx
|
|
|
|
Mür
|
 |
« Respuesta #3 : 30 de Mayo de 2008, 11:24:23 » |
|
si, clar... mentre no la liis gaire.. no mimporta..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ikemen22
|
 |
« Respuesta #4 : 03 de Junio de 2008, 05:37:50 » |
|
Merci per aceptarme ^^ M'interesa molt apendre nocions basiques de japones, sobretot parlat mes que escrit. Allà estaré i donaré el millor de mi 
|
|
|
|
|
|
FIFA & Wii suxxxxx
|
|
|
NFR
Novato <- Ha Haa~
|
 |
« Respuesta #5 : 15 de Junio de 2008, 08:07:20 » |
|
Jo encara no he pogut venir al CMI (ni sé on és ^^U ja que no sóc d'Igualada), però m'agradaria molt fer el curs de japonès! *__*
Em podrieu dir on m'haig d'inscriure (a quina hora i fins quan hi ha temps) i en quin lloc es faria (si es fa al CMI com s'hi arriba? ^^U)?
Moltíssimes gràcies! ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mür
|
 |
« Respuesta #6 : 15 de Junio de 2008, 10:05:22 » |
|
mmmss el curs es fara al CMI si.. pero sera kda dia a la tarda (esta penjat en una noticia a la portada d la web) thi has dinscriure alla a l'espai, a les tardes esta sempre obert.. i als matins krek k tb... i les inscripcions n se kuan es tanken pero suposo k el dia abans de komensar el kurs. sa d pagar el 1r dia.. axi k pots inscriuret i si despres n o pots.. n pagues i ja esta. per arribar al ECC busca pel google k suposo k deu tenir web... sino.. despres + tard ho penjare xdd
ja neee^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mür
|
 |
« Respuesta #7 : 16 de Junio de 2008, 12:17:46 » |
|
n he trobat kap web T.T, u sentuuuuuuuu. kaka d =ada... k n te webs dels espais civiks xdd nse... prova d venir un dia.. i kdem am tu.. i axi et konexem i ja sabras on es i kom es tt. si n pots venir a inscriuret... potser podem apuntarte.. pero n pasa res.. xk si sa d pagar el 1r dia.. dns jo ja se k vens i jsta...
ja nee^^
(PD: ikemen.. jo em basare en gramatika a sako.. n krek k fem gaire parlat... xk es un kurs molt kurt.. i no es pot perdre el temps... pero jo xl CMI sempre parlo japo xd a+.. es + facil escrit k parlat.. les estructures son algunes dificils...i si n domines escrit.. tpok ho faras parlat xd i el k farem .. tpok us donara un gran nivell enkara... potser dediko 1 mika d temps a praktikaru... axi oral.. k sino.. n sus kdara res.. i sera mol pal)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Harlock
|
 |
« Respuesta #8 : 16 de Junio de 2008, 04:53:27 » |
|
|
|
|
|
|
|
Comentarios, sugerencias, preguntas y amenazas de muerte... a mi buzón!
|
|
|
NFR
Novato <- Ha Haa~
|
 |
« Respuesta #9 : 16 de Junio de 2008, 10:29:48 » |
|
Moltes gràcies! ^^
Avui he anat a l'ECC, pero resulta q no obren les inscipcions fins demà... ¬¬UUUU Un dia d'aquesta setmana m'hi tornaré a acostar ^^
Per cert, s'ha de pagar quan t'inscrius o el primer dia de clase? Hi ha un límit de places?
Gràcies de nou! ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mür
|
 |
« Respuesta #10 : 16 de Junio de 2008, 10:52:46 » |
|
dns... ahvien destar obertes des d fa dies... (¬¬ koñ d vagus del ECC) es paga el 1r dia... i no hi ha limit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Harlock
|
 |
« Respuesta #11 : 17 de Junio de 2008, 10:18:23 » |
|
En d'altres cursos que hem preparat feiem (feia) pagar en el moment de fer la inscripció mitjançant ingrés al compte del club per que així ja sabiem del cert quants alumnes hi havia inscrits, però això és cosa teva Mür...
|
|
|
|
|
|
Comentarios, sugerencias, preguntas y amenazas de muerte... a mi buzón!
|
|
|
|